среда, 2 января 2013 г.

Nicki Minaj


Başarılı Hip-Hop/Rapçi Nicki Minaj yeni şarkısı 'Freedom' ın klibini yayınladı. Klip siyah-beyaz eski üsulde çekilmiş ama gerçekten çok başarılı bir çekim olmuş. Şarkı da bir o kadar güzel. Nicki bu şarkısını 'Pink Friday' isimli parfümünün reklamında da jenerik olarak kullanmıştı. Nicki Minaj'ın 'Freedom' şarkısını ve klibini siz nasıl buldunuz ?
Başarılı rapçi Nicki Minaj 18 Kasım Pazar günü Los Angeles'ta düzenlenen '40. Amerikan Müzik Ödülleri' törenine katıldı. 29 yaşındaki şarkıcı törenden 'En İyi Rap / Hip-hop/Hip-Hop Albümü' ve 'En İyi Rap / Hip-hop Sanatçısı' ödülünü aldı. Ayrıca Nicki Minaj 'Freedom' şarkısını ödül töreninde canlı olarak söyledi. Nicki'yi tebrik ediyoruz ve ilk defa Nicki Minaj'ın kırmzıı halı kıyafetini bu kadar çok beğendim. Siz nasıl buldunuz ?
Başarılı şarkıcı Nicki Minaj 'Pink Friday' isimli çıkardığı parfümünün reklamını resmi olarak yayınladı. 'Super Bass' şarkısıyla büyük hitler yapan şarkıcı reklamında siyah güller içindeydi ayrıca yeni şarkısı Freedom' u da reklamında jenerik olarak kullanmış. Pink Friday'in tanıtımını nasıl buldunuz ?



12. sezonuna yeni jürileriyle başlayacak olan American Idol programı Ocak ayında FOX kanalında yayınlanmaya başlayacak. Yeni yıldan sonra başlayacak olan programın tanıtım videoları da yavaş yavaş çıkmaya başladı.Mariah ve Nicki'nin arasında tatsız bir tartışma yaşandı ama şuan basında bunun üstünde pek durulmamaya çalışılıyor. Sanırsak da şu an araları iyi. Umarız hep böyle olur. İşte American Idol jürilerinin tanıtım için yaptığı video;
Victoria Justice ve Lenay Dunn, 27 Ekim'de MTV'nin düzenlediği 10 On Top etkinliğine katıldı. Cadılar Bayramı için bu etkinliğe Nicki Minaj kostümleriyle giden ikili, birlikte birbirinden tatlı pozlar verdi. Bu etkinlikte Lenay, Victoria 'Super Bass' şarkısından bir bölümü rap olarak söylerken çok etkilendiğini ve gerçekten çok güzel söylediğinden bahsetti. Ayrıca Victoria, Lenay'ın doğum gününü sürpriz bir şekilde kutlamış. Lenay bu konu hakkında şunları söylüyor;
"Set personelleri ve set ekibini bile ayarlamıştı! Hepsi Cadılar Bayramı kostümleri içerisindeydiler ve çok şaşırmıştım!"

Nicki Minaj'ın Cassie ile düet yaptığı "The Boys" şarkısının klibi yayınlandı. Klip rengarenk! Gerçekten renkli bir klip olmuş. Şarkıyı da önceden dinleyip beğenmiştim zaten. Yani sevdim!
Justin Bieber'ın Nicki Minaj ile düet yaptığı "Beauty And A Beat" şarkısının klibi yayınlandı. Klibi Justin Bieber çekti. Gerçekten çok eğlenceli. Justin'in de ne kadar eğlendiği belli oluyor. Şarkıyı da, klibi de çok sevdim gerçekten.
Kısa süre önce American İdol yarışmasının yeni sezonu için juri koltuğuna oturan Nicki Minaj ve Mariah Carey yarışmanın seçmelerinde kavga etti. Tartışma yarışmanın North Carolina seçmelerinde başladı ve tartışma yüzünden diğer seçmeler de iptal edildi. Söylentilere göre tartışma Mariah Carey'nin Nicki Minaj için ''serseri'' demesi ile başladı. Nicki Minaj'ın da bu söze sinirlenip küfürler etmesiyle tartışma büyüdü. 

Nicki (Mariah'a) : Kendini kontrol et,kendini kontrol et.
Randy: Sakin olun.
Nicki (Mariah'a) : Kendini kaybetme. Bana serseri diyemezsin! Eğer lanet bir problemin varsa kendin hallet! Bana büyüklük taslama, bana patronluk taslama! Ben dedim, seni buraya yücelik tasla diye koymadılar. Burada 20 dakika boyunca senin kibirli bakışlarınla beni rahatsız etmeni izlemek için oturmuyorum. 
Mariah (Nicki'e) : Neden yanımda 3 yaşındaki bir kız oturuyor? Şuan çocuklarımı göremiyorum çünkü sen tüm sahnede manyak bir s**tük gibi olmayı tercih ediyorsun. 
Nicki (Mariah'a) :  Git o zaman, çocuklarını gör. Bir s*k kadar sıkıcısın!
 
'American Idol' programı haftalardır yeni jürilerini arıyordu. Nihayet onca gelen isimden sonra yeni jürilerimiz belli oldu. Başarılı rapçi Nicki Minaj ve sesiyle dünya çapında yankı uyandıran Mariah Carey yeni American Idol jürileri oldu. Programın jürileri; Keith Urban, Randy Jackson, Nicki Minaj , Mariah Carey ve programın sunucusu Ryan Seacrest 16 Eylül Pazar günü New York'ta bir basın toplantısı düzenledi. İşte basın toplasından kareler;
American Idol jürilerinin ilk resmi buluşmaları gerçekleşti. Ryan Seacrest bu buluşmanın fotoğrafını twitter adresinde paylaştı. Fotoğrafta Mariah Carey, Keith Urban, Nicki Minaj ve programa geri dönen Randy Jackson vardı. Mariah Carey, Keith Urban'in jüri olmasını anladım. Yani 2'side müziğe yıllarını verdi ve sesleri çok iyi. Ama Nicki Minaj neden jüri onu pek anlayamadım.
Nicki Minaj'ın "The Boys" şarkısı yayınlandı. 29 yaşındaki ünlü rapçi şarkıda Cassie ile düet yapıyor. Nicki Minaj Pink Friday: Roman Reloaded albümünü yeniden yayınlayıp ismini The Re-Up olarak değiştirdi. Bu şarkıda yeni albümden. Ayrıca Nicki albümde en az 5, en fazla 8 şarkının olacağını açıkladı
'Starships' şarkıcısı Nicki Minaj 6 Eylül Los Angeles'ta Staples Merkezinde düzenlenen MTV Video Müzik Ödülleri törenine katıldı. Başarılı şarkıcının bu seneki Video Müzik Ödüllerinde tam 3 adaylığı var. Umarız Nicki aday olduğu kategorileri başarıyla kazanır.

Комментариев нет:

Отправить комментарий